RSS

i Hate Smoker, but I do LOVE u

29 Apr
🙂
heeii you… yeaah you there….the big boy
you melt my hurt…
hmmm,, well you really have long pursued my love
but, sejujurnya  i’m very very hate Smoker
tapi aku juga gak mungkin ngeboongin diri sendiriii, klo aku jg Je t’aime
tapi aku bener risih klo ada siapapun org yg dideket aku ngerokok..
tapi apa mungkin aku ngorbanin perasaan aku ke kamu tuh cm gara.gara kamu ngerokok?
Gak kan???yahh jadi aku udah bisa terima kelebihan dan kekurangan yang kita miliki masing masing😛
becos now i’m very very comfortable with u darl…
but, now i can accept your attitude..
be your self.because if  i  forbid you to stop smoking, you’r not to do it!!!!
well…maybe you’re not to smoke in front of me but you also have to reduce..
this all for health ….🙂
you’r smoker and you love me🙂
yah walopun I Hate Smoker, but I Do LOVE you
yang penting kamu bisa ngebatesinnya
aku juga begitu buat kamu sendiri buat kesehatan kamu Dear ahahhah *lebay*
🙂🙂🙂🙂🙂🙂😛😛🙂🙂
 
3 Comments

Posted by on April 29, 2010 in :) lope.lope.

 

3 responses to “i Hate Smoker, but I do LOVE u

  1. Air Alkaline Sehat

    May 12, 2010 at 11:30 am

    info yang sangat bermanfaat.
    Silahkan mampir ke Blog saya di
    http://airalkalinesehat.wordpress.com

    Saya menyediakan produk NANO ALKALINE WATER SYSTEM, mampu menyediakan bukan sekedar air biasa melainkan air sehat mampu menyembuhkan berbagai macam penyakit

    terima kasih

     
  2. handikas

    July 10, 2010 at 4:00 am

    ha ha iya gua juka nggak suka rokok, kalo ingin follow2-an ya di blogger.com

     
    • moethya26

      July 14, 2010 at 3:49 am

      trus klo di wordpress gak bs yah?? hmmm😦

       

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: